Utökad support och helgsupport
Palatin förlänger supportens öppettider på vardagar till 17:00. En extra joursupport på helger införs 9:30 till 12:30 där tekniker kan nås på telefon 0734-001128
Palatin förlänger supportens öppettider på vardagar till 17:00. En extra joursupport på helger införs 9:30 till 12:30 där tekniker kan nås på telefon 0734-001128
Är Du kreativ? Brinner Du för försäljning och att ha kontakt med kunder? Gillar du datorer och IT? Vill du vara med och förändra framtiden? Då är det dig vi söker… PALATIN har lång erfarenhet och kunskap inom detaljhandeln för att optimera försäljning genom innovativa IT-lösningar på internet och i butik. PALATIN vill vara en …
Billmate som erbjuder samma tjänster som Klarna (dvs faktura, delbetalning, kortbetalning, bankbetalning, swish) har ett erbjudande till nya ehandelsföretag. Ingen bindningstid Ingen startavgift Ingen månadsavgift Transaktionsavgift 1,8% + 1,8 kr av totala ordervärdet Erbjudandet gäller tre månader för avtal som tecknas före 19 januari. Därefter ändras transaktionsavgiften till 2,5% + 2,5 kr. Vilket fortfarande är …
Vi har glädjen att meddela att vi har inlett ett samarbete med Billmate för att ge våra kunder smart och prisvärd lösning för att ta betalt i webshopar. Billmate erbjuder samma tjänster som Klarna, dvs faktura, delbetalning, kortbetalning, banköverföring och Swish, men till ett lägre pris! Billmate har ingen startavgift, ingen månadsavgift och den lägsta …
Christopher Straube är ny på försäljningsavdelningen hos Palatin. Christopher har bred erfarenhet inom försäljning.
Öppettiderna i supporten ökar med en timme per dag och nu kan ni nå supporten fram till 17:00.
I vårt allt mer kontantlösa samhället används kort för betalningar i alla sammahang. Det påverkar också givandet av kollekt och gåvor. Kyrkans svar är Kollektomat 2021, en obemannad betalstation. Redan för tio år sedan kom den första Kollektomt som var en obemannad ’betalstation’ i kyrkan. Nu släpper Palatin nästa steg: En Online-Kollektomat där man både …
I rapporten Digital försäljning till företag 2020 gör Svea Ekonomi en djupdykning i trender och utveckling bland Sveriges B2B-handlare. 54 procent uppger att de inte har någon digital försäljning. Samtidigt vittnar företag med digital försäljning om positiva effekter. 30 procent menar att det skapar en större försäljningskanal med fler leads och 20 procent menar att …
Palatins partner för kortterminaler, Verifone, lanserar nya modeller för att hänga med på det senaste halvårets utveckling i samhället som gett strukturförändringarna inom handeln en rejäl skjuts framåt. – Förmågan att snabbt anpassa sig för att möta kundernas nya önskemål kring bland annat betallösningar är en överlevnadsfråga, säger Verifones vd Morgan Sellén. Det successiva införandet …
Valet av betallösning kan innebära vinna eller försvinna Läs mer »
Amerikanska IDC har NCR har gjort en stor konsumentundersökning om hur kunder uppfattar obemannade kassor och självutcheckning. Svaret är genomgående positivt och kunderna får dessutom bilden av att kundtjänst och service är bättre i hela butiken. Läs mer genom att klicka på länken ”Self-Checkout Systems: Creating Value Across the Retail Store”.