Problem att komma in på webshop

Den senaste tiden har en del av våra kunder tidvis upplevt vissa svårigheter att komma åt sina webshopar. Vi har med anledning av detta haft ett extrainkallat möte och gått igenom ett flertal alternativ.

Följande beslutades. Samtliga kunder som upplever problem med sina webshopar kommer att erbjudas kostnadsfri flytt till våra nya servrar. Vi har upprättat en flyttlista för de som har önskemål att flytta sina siter. Exakt i vilken ordning respektive flytt kommer att ske bestäms av vår ledningsgrupp i samråd med våra utvecklare och driftansvariga.

Har ni några frågor om detta och/eller vill bli tillagda på flyttlistan är ni välkomna att höra av er till support@palatin.se när som helst.

Tillfällig ändring av supporttider

På grund av Corona-pandemin har vi tillfälligt tvingats ändra öppettiderna i supporten till vardagar 10:00-12:00 och 13:00-16:00.

Ändring hur support-mail ser ut

Palatins supportproggram Zendesk ändrar den 13 mars 2020 hur utgående epost ser ut. I nya ärende kommer inte längre alla kundkommentarer att inkluderas. Ärendemail kommer att innehålla Palatins kommentarer och inledande kundfråga.

Internetproblem

2019-12-09 14:05: Telenor meddelar att problem är lösta.

Vi har idag tidvis haft problem med internet och webcentralen kan gå offline.