Support

Palatin har en stor och kunnig avdelning för support. Det är supporttekniker med många års erfarenhet av IT för handel.

Palatin har en stor och kunnig avdelning för support. Det är supporttekniker med många års erfarenhet av IT för handel. De har alla dessutom arbetat i butik och känner väl till rutiner och problem som kan uppstå. Du kan få kontakt med Palatins supporttekniker via chatt eller epost. Vi rekommenderar alltid chatt då vi kan ge dig omedelbar hjälp och har möjlighet att ställa lite motfrågor för att precisera vad du behöver hjälp med. Sedan har teknikern en möjlighet att koppla upp sig remote till din dator och fixa problem direkt.

Chatta eller maila supporten

Chattsupport är öppen kl. 10:00 – 16:00 (lunchstängt kl. 12:00 – 13:00). Du kan också skicka mail till supporten.

Remote support

Hämta Teamviewer version-8 (obs: version 9 och högre fungerar ej) för Palatins fjärruppkopplade hjälp där support-tekniker kan arbeta direkt i ditt system (remote support).

Driftblogg

Klicka på knappen nedan för att komma till driftsbloggen som informerar om aktuella tekniska problem och rekommendation hur man skall agera.

Manual till BookHit ES

Klicka här för att komma till manualen för BookHit ES och kassasystemets koppling till webshop.

Manual till BookHit 18

Klicka här för att komma till manualen för BookHit 18 och kassasystemets koppling till webshop.

Manual till PalatinPOS

Klicka här för att komma till manualen för PalatinPOS kassa och webshop.

Manual till Kollektomat

Klicka här för att komma till manualen för Kollektomat och Givomat obemannad betalstation.

Manual till EuroShop

Klicka här för att komma till manualen för EuroShop kassasystem.